Weda

De nieuwe Xs-serie weegschalen van Avery Berkel , speciaal ontwikkeld voor de zelfstandige food-retail en ambulante handel .

Deze Xs-serie , welke dit najaar leverbaar is , beschikt over een uiterst geavanceerde technologie die de ondernemer verzekert van een tijd- en kostenbesparende bedrijfsvoering .

De MXBusiness systeem software beheert product- en prijscontrole , Mix & Match reclames , rapportages en analyses van voorraadgegevens .

Met deze weegschaal kunt u één klant op meerdere weegschalen bedienen , of meerdere klanten op één weegschaal . Door de super moderne processors van Avery Berkel wordt batch etiketteren in een handomdraai uitgevoerd , de etiket-ontwerpen zijn flexibel en kunnen aan alle informatie-eisen voldoen . De nieuw ontwikkelde slimme Code Checker meet de slijtage van de printkop en waarschuwt voor tijdige vervanging , de onleesbare streepjes –code behoort tot het verleden .

De gebruikersinterface  is eenvoudig en doeltreffend , u kunt 10.000 producten simpel opslaan en inzien via Xs. De weging is zeer nauwkeurig , van 2 gram tot 25 kilo .

Duurzaam en veilig , ook onder moeilijke werkomstandigheden dankzij het lichte gewicht , de antislippootjes en de afgeronde hoeken . De aansluitingen zijn weggewerkt onder de weegschaal en met een geintegreerde kabelvoeding , alles gebouwd volgens de hoogste veiligheidsstandaarden .

Avery Berkel heeft goed geluisterd naar de zelfstandige ondernemer en biedt  met de Xs-serie een zeer complete , snelle en compacte weegschaal in het midden-segment. Leverbaar vanaf eind september dit jaar .

Voor meer informatie ; Weda BV  info@weda.com