Payroll Talent

Payroll Talent laat ondernemers ondernemen

De vleessector is volop in beweging. De voedingsmiddelenindustrie is aan veranderingen onderhevig en de consument is steeds meer geïnteresseerd in de achtergronden van het product. Payrolling maakt het voor werkgevers eenvoudiger om zich te concentreren op hun werk door te helpen met de zorg rondom personeel. Daarom staat Payroll Talent op Vlees2015: wij bewegen graag met u mee.

Payrolling voor de vleessector
Omdat de consument steeds gevoeliger is voor ontwikkelingen binnen de voedingsmiddelen-industrie, willen de producenten ook meer inspelen op die ontwikkelingen. Payroll Talent weet als geen ander hoe belangrijk het contact is tussen de producent en de consument. Door de zorg met betrekking tot personeel uit handen te nemen, blijft er meer tijd en energie over voor het inspelen op de ontwikkelingen en het contact met de consument.

Werkwijze en voordelen Payroll Talent
Het uit handen geven van de zorg rondom het personeel wil zeggen dat het formele werkgeverschap wordt uitbesteed aan Payroll Talent. In de praktijk op de werkvloer verandert er niets. Alleen de bedrijfsnaam op de loonstrook verandert en Payroll Talent is verantwoordelijk voor alle risico's bij ziekte en arbeidsrechtelijke conflicten en de salarisadministratie. De werkgever houdt zo meer tijd over en de werknemers kunnen met al hun vragen over bijvoorbeeld salaris, ziekte en verlof terecht bij gekwalificeerde adviseurs van Payroll Talent.

Payroll Talent op Vlees2015
Kom ons gerust opzoeken voor meer informatie of het stellen van vragen tijdens Vlees2015. Wij ontvangen u graag bij standnummer 3D018. Bent u geïnteresseerd en kunt u niet wachten tot Vlees2015? Bezoek dan onze website: http://www.payroll-talent.nl/.