Geerlofs Koeltechniek

Gispro®, Geerlofs Intelligent Storage Processor voor vleesverwerkende bedrijven

Gispro® is Geerlofs’ hardware en software oplossing voor de regeling van de koel- en vriescellen voor de opslag van vlees. Speciaal voor vleesverwerkende bedrijven regelt Gispro® het Geerlofs Giscool® koelsysteem op basis van data over de productkwaliteit en technische informatie van het systeem zelf. Het visualiseert alle relevante data (en meer) op een touch screen voor de gebruiker om te beoordelen en aan te passen.

Gispro® maakt met het 15” touch screen een gebruiksvriendelijke controle mogelijk en geeft een instantaan overzicht. Het komt met genoeg geheugen om data te loggen en hierop analyses uit te voeren en grafisch weer te geven.

Gispro® maakt het tevens mogelijk uw systeem op afstand te benaderen via internet. En als u ons toegang geeft, kunnen wij meekijken en met een uitgebreid after sales programma een correcte werking zekerstellen.

Met ruim 80 jaar koelervaring weet Geerlofs als geen ander hoe belangrijk de juiste koeling voor het versproduct is.

Uw voordelen van de geïntegreerde benadering via Gispro®

Gispro® duidelijke visualisatie en gebruiksvriendelijk

Gispro® data logging en data analyse in tabel en grafiek

Gispro® verzendt alarmen per SMS en/of email